
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Zgodnie z przepisami prawa od 1 maja 2008 roku organy władzy publicznej są zobowiązane do przyjmowania dokumentów w postaci elektronicznej (wnoszenia podań i wniosków oraz innych czynności w postaci elektronicznej). Platforma ePUAP umożliwia instytucjom publicznym spełnienie tego wymogu poprzez udostępnienie infrastruktury pozwalającej na założenie Elektronicznej Skrzynki Podawczej.
W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej.
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Jaraczewo na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB
- Płyta DVD/CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, DOCX, XLS, XLSX, ODS, ODT, RTF, TXT,
- GIF, TIF, BMP, JPG,
- PDF,
- ZIP,
1. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
2. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Jankowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Jankowski |
Data wprowadzenia: | 2008-12-29 15:40:25 |
Opublikował: | Marcin Jankowski |
Data publikacji: | 2008-12-29 15:43:23 |
Ostatnia zmiana: | 2019-01-08 13:49:36 |
Ilość wyświetleń: | 11432 |