Zamknij okno Drukuj dokument

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

 

Zgodnie z przepisami prawa od 1 maja 2008 roku organy władzy publicznej są zobowiązane do przyjmowania dokumentów w postaci elektronicznej (wnoszenia podań i wniosków oraz innych czynności w postaci elektronicznej). Platforma ePUAP umożliwia instytucjom publicznym spełnienie tego wymogu poprzez udostępnienie infrastruktury pozwalającej na założenie Elektronicznej Skrzynki Podawczej.

W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

1. Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej.
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Jaraczewo na następujących nośnikach danych:


Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty załączników to:

1. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
2. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Metadane

Źródło informacji:Marcin Jankowski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Marcin Jankowski
Data wprowadzenia:2008-12-29 15:40:25
Opublikował:Marcin Jankowski
Data publikacji:2008-12-29 15:43:23
Ostatnia zmiana:2016-04-05 12:17:44
Ilość wyświetleń:5522