Informacja o wynikach konkursu na stanowisko animatora obiektu sportowego - boiska w Jaraczewie wybudowanego w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012"

 

Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Jaraczewie informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru kandydatów na stanowisko animatora obiektu sportowego- boiska w Jaraczewie wybrani zostali:

1.  Maciej Dolata
ul. T. Kościuszki 47/2
63-200 Jarocin

2. Marek Blaszka
Poręba 32/2
63-233 Jaraczewo
 


Rodzaj umowy: umowa zlecenie


I. Wymagania niezbędne:


1. Obywatelstwo polskie,
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
4. Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. m.in. Instruktorzy, trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego, organizatorzy zajęć i ew. zawodów, posiadający stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


II. Zakres i sposób wykonywania zadań na stanowisku:


1.  Organizowanie i prowadzenie zajęć sportowo - rekreacyjnych, gier i zabaw ruchowych, pokazów i konkursów sportowych, a także organizowanie i przeprowadzanie innych - uzgodnionych i zatwierdzonych przez "gospodarza" obiektu - form zajęć sportowych i rekreacyjnych zgodnych ze szczegółowym harmonogramem planowanych, przygotowanym w uzgodnieniu z gospodarzem obiektu (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia),
2.  Realizowanie w okresie jednego miesiąca minimum 160 godzin zajęć udokumentowanych odpowiednimi zapisami w "Dzienniku Zajęć", który będzie stanowił załącznik do umowy.
3. Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w "Dzienniku Zajęć" przeprowadzenia minimum 80 godzin zajęć przeprowadzonych na danym obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej pomiędzy Wojewódzkim Szkolnym Związkiem Sportowym (WSZS), a animatorem.
4. Dokumentowanie odpowiednimi zapisami w "Dzienniku Zajęć" przeprowadzenia minimum 80 godzin zajęć przeprowadzonych na danym obiekcie w okresie jednego miesiąca na potrzeby rozliczenia umowy zawartej pomiędzy Gminnym Zespołem Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Jaraczewie, a animatorem.
 
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 

1.  Życiorys i list motywacyjny,
2.  Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo - rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe - w przypadku posiadania stażu pracy,
5. Podpisane pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
6. Podpisane pisemne oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
7. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
8. Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
9. Oświadczenie kandydata na animatora o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów  finansowanych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki (załącznik nr 2).
 

IV. Informacje dodatkowe:


1. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia zawartej pomiędzy Wojewódzkim Szkolnym Związkiem Sportowym ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) (I umowa zlecenie obejmująca min. 80 h zajęć miesięcznie).
2. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia z Gminnym Zespołem Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Jaraczewie
(II umowa zlecenie obejmująca min. 80 h zajęć miesięcznie).
3. Szczegółowy zakres obowiązków każdego animatora na danym obiekcie zostanie określony przez gospodarza obiektu.
4.  Planowany okres zatrudnienia: marzec - listopad 2011.
 
V. Terminy i miejsce składania dokumentów.
 
Wymagane dokumenty należy składać w GZEAS w Jaraczewie do godz. 15.00 (I piętro pok. Nr 17)  w terminie do 03 lutego 2011 roku.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Jaraczewo.
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jaraczewie zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu w przypadku nieuzyskania dofinansowania w ramach PROJEKTU PILOTAŻOWEGO "Animator - Moje Boisko ORLIK 2012" w 2011 roku.