Ogłoszenie Wójta Gminy Jaraczewo o naborze na wolne stanowisko urzędnicze


1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Jaraczewo, ul. Jarocińska 1, 63 – 233 Jaraczewo

2. Określenie stanowiska: kierownik referatu inwestycji, rolnictwa i ochrony środowiska – 1 etat

3. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe techniczne w kierunku budowlanym,
b) minimum 4-letni staż pracy,
c) niekaralność za przestępstwo umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) obywatelstwo polskie,
f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

4. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość procedur związanych z budownictwem, gospodarką nieruchomościami, planowaniem przestrzennym, ochroną środowiska, gospodarką odpadami, zamówieniami publicznymi
b) uprawnienia budowlane
c) umiejętność kosztorysowania
d) umiejętność obsługi programów (Ms WORD, Ms Excel),
e) duża samodyscyplina pracy,
f) dyspozycyjność,
g) odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
h) umiejętność pracy w zespole,
i) czynne prawo jazdy kat. B oraz samochód do dyspozycji.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Nadzór nad prawidłową działalnością referatu, w tym zapewnienie właściwej i terminowej realizacji prowadzonych spraw.
2. Planowanie zadań rzeczowych i wydatków dotyczących zakresu prowadzonych spraw na zasadach i w terminach ustalonych przez Skarbnika Gminy.
3. Odpowiedzialność za prawidłową realizację budżetu gminy w zakresie zaplanowanych inwestycji gminnych, w tym stała współpraca z referatem finansów w zakresie wykonania budżetu.
4. Realizacja zadań w zakresie remontów i inwestycji gminnych.
5. Prowadzenie dokumentacji obiektów gminnych, w tym książek obiektów budowlanych itp.
6. Współudział w przygotowywaniu dokumentacji koniecznej w celu terminowego rozliczania uzyskanych dofinansowań.
7. Nadzór nad pracownikami referatu w zakresie wnioskowania do instytucji, organizacji i funduszy w celu pozyskania środków na finansowanie inwestycji.
8. Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń dla instytucji współfinansujących realizację inwestycji.
9. Współudział w realizacji zadań z zakresu odnowy miejscowości współfinansowanych ze środków zewnętrznych.

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
Stanowisko w biurze wieloosobowym, usytuowanym w budynku Urzędu Gminy Jaraczewo, na pierwszym piętrze. Praca w wymiarze 8 godzin dziennie, w tym praca przy komputerze, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Przewiduje się możliwość wyjazdów w teren.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce wynosił co najmniej 6%.

8. Wymagane dokumenty
a) list motywacyjny
b) życiorys – curriculum vitae
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
d) kserokopie świadectw pracy
e) kserokopie certyfikatów, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
f) oświadczenie o niekaralności
g) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na tym stanowisku
h) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
i) oświadczenie następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

9. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Jaraczewo lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko kierownika referatu inwestycji, rolnictwa i ochrony środowiska w terminie
do dnia 20 listopada 2012 roku do godz. 10.00. Za zachowanie terminu złożenia liczy się data i godzina wpływu.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń.